04 Oct 1396
|
13:25
کد خبر: 14

دستورالعمل تحویل محصول به مشتریان و خریداران محترم

۱. طبق قرارداد خرید محصولات، شرکت‌های حمل و نقل نمایندگان صاحب کالا می­باشند و هرگونه مشکلی که پس از تحویل محصول برای آن‌ها رخ دهد بر عهده­ی شرکت‌های حمل و نقل و مشتریان محترم می­باشد.

۲. مشتریان می­توانند در صورت نارضایتی از شرکت‌های حمل و نقل نسبت به بررسی محصول پس از بارگیری و جلوی درب کارخانه اقدام نمایند.

۳. کامیون‌هایی که برای بارگیری محصولات به مجتمع مراجعه می‌نمایند باید دارای شرایط لازم برای انتقال محصولات را داشته باشند تا بتوانند همانگونه که محصول را از کارخانه تحویل می‌گیرند به مشتری تحویل دهند. بدیهی است هرنوع مشکلی که در حین انتقال محصول از مجتمع تا زمان تحویل به مشتری برای محصولات بوجود آید برعهده مشتری و نمایندگان آن‌ها می‌باشد.

۴. کف کامیون‌های مراجعه کننده به مجتمع باید از نظافت لازم و استحکام مناسب برخوردار باشد و درصورت نیاز از پلاستیک و یا چادر مناسب و تمیز باید برای زیر محصولات استفاده نمایند. درصورت آلودگی محصول ناشی از وسایل حمل و نقل، مسولیت آن با خریداران محترم می‌باشد.

۵. کامیون‌های حمل محصول موظفند از وسایل مناسب جهت مهار بار استفاده نمایند و راننده یا شرکت‌های حمل و نقل در صورت نیاز ملزم به تهیه چادر مناسب می‌باشند به طوری که چادر مورد نظر کل محصول را تحت پوشش قرار دهد.

۶.. کامیون‌های بارگیری جهت محصولات POY می‌بایست ترانزیت ویا بغل­دار با حداقل ارتفاع ۸۰ سانتیمتر باشند و درب کامیون‌های ترانزیت و بغل­دار می‌بایست از هر دو طرف قابل باز شدن باشند.

۷. جهت مهار محصولات POY می‌بایست حتما از تسمه و یا توری استفاده گردد. استفاده از سیم بکسل اکیدا ممنوع می‌باشد. در صورت نداشتن تسمه و توری جهت مهار محصولات POY، از ورود این کامیون‌ها به مجتمع جلوگیری خواهد شد.

۸. برنامه اعلام بار برای شرکت‌های حمل و نقل، روزانه در ساعت ۱۶ اعلام میشود.

ساعات مجاز ورود کامیون به مجتمع جهت بارگیری محصولات به صورت روزانه در اعلام بار‌های روزانه درج می­شود.

برچسب ها:
غیر قابل انتشار:۰
|
در انتظار بررسی:۰
|
انتشار یافته:۰
ارسال نظرات
شگویا
ساعت : `۰۹:۳۵
تاریخ : ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
۴.۲-